3.5.12

Το Τέλος και η Αρχή

Έχω την χαρά να σας ενημερώσω ότι το Σάββατο,
πέντε Μαΐου και στις επτά το απόγευμα,
θα βρίσκομαι στην Έκθεση Βιβλίου που πραγματοποιείται στο Πεδίον του Άρεως.
Στο περίπτερο 114 των Εκδόσεων Ενάλιος ~ Ωκεανός
θα συναντήσετε εμένα και την Έμπονυ Βάργκας που ήδη κυκλοφορεί... και δαγκώνει.



Ένα τέλος όμως που προμηνύει μία καινούργια αρχή...
ακόμα καλλίτερη...
περισσότερο γοητευτική...
τρελά συναρπαστική...
αφάνταστα μαγική...
Για άλλη μία φορά σας καλωσορίζω στον κόσμο μου
στον κόσμο της Δημιουργού Συνειδήσεων
όπου όλα είναι δυνατά,
γιατί αν δεν ήταν
τότε για ποιό λόγο άραγε υπήρχαν, υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν
; ... Storytellers ... ;


©Κωνσταντίνα Λαψάτη 






2 σχόλια:

  1. Γνωρίζεις πὼς εἶναι ἀδύνατον νὰ μὲ πείσῃ βιβλίον νὰ τὸ ἀκολουθήσω...Ποτὲς δὲν κατάφερα νὰ τὸ κάνω. Περνοῦσε καιρὸς μέχρι νὰ τὸ διαβάσω ὅλον. Ὅμως ἡ Ἔμπονυ, μὲ ξεκίνησε τὸ πρωί ποὺ ἔφυγες καὶ τὴν ὥρα ὁποὺ ἡ Σελάνα γυροβολοῦσε ἀπάνω ἀπὸ τὰ ἀγάλματά μου, μὲ τελείωσε, ὁδηγῶντας τὸ μυαλόν μου, νὰ ἐκφράζει παράπονον καὶ ν' ἀποζητᾶ συνέχειαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ευτυχής που το κατάφερε αυτό η Έμπονυ
      διότι πράγματι είσαι απαιτητικός αναγνώστης και δεν βολεύεσαι με τα ανακυκλωμένα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που της χάρισες, το εκτιμάω κι εγώ, αλλά και εκείνη...

      Διαγραφή

SEARCH FORM

Constance Lapsati - Author